Agentúra AKO ponúka širokú škálu výskumných služieb v segmentoch business-to-business (B2B) a business-to-consumer (B2C).
- Testovanie produktov (nákupné / spotrebné zvyklosti, cenová citlivosť na výrobky, mediálne produkty, a pod.)
- Testovanie služieb (cestovný ruch, finančné služby, telekomunikačné služby, atď.)
- Testovanie značky (imidž, positioning značky, vzťah k značke, zákaznícka lojalita, atď.)
- Testovanie reklamy (pre-testing, post-testing a retesting kreatívnych konceptov, meranie účinkov nasadených reklamných kampaní)
- Výskum trhu (medzery na trhu, potenciál pre nové produkty a služby)
- Výskum vnútrofiremnej klímy (sociálna atmosféra, lojalita, postoje k zmene, atď.)
- Výskum verejnej mienky (postoje verejnosti k politickým a spoločenským otázkam, výskum dôveryhodnosti inštitúcií, volebné správanie, opinion lídri, atď.)
- Sekundárne analýzy marketingových informácií z oblasti médií a reklamy
- Expertné psychologické posudky reklamných stratégií, kreatívnych konceptov, sloganov, loga, názvu značky alebo produktu, atď.)
- Poradenstvo v oblasti marketingu a marketingovej komunikácie
- Moderovanie Focus Group pre iné výskumné agentúry
- Obsahové analýzy dokumentov a mediálnych produktov
- Mediálne a komunikačné tréningy